Filtr
  • Gminna Bibliotek Publiczna w Ryjewie zaprasza....

     Gminna Biblioteka Publiczna w Ryjewie zaprasza serdecznie na spotkanie autorskie z Marią Czubaszek, które odbędzie się 29 maja o godz. 17.00 w siedzibie biblioteki.

  • Wystawa w Gminnej Bibliotece Publicznej w Ryjewie.

    W Gminnej Bibliotece Publicznej w Ryjewie od 20 do 31 maja prezentowana jest wystawa druków, z których najstarsze pochodzą z końca XIX w. oraz faksymile XIII i XIV-wiecznych rękopisów, wypożyczone z Muzeum Diecezjalnego w Pelplinie.

  • Gminny Ośrodek Kultury w Ryjewie zaprsza

    Gminny Ośrodek Kultury w Ryjewie zaprasza mieszkańców  na koncert słowno – muzyczny z okazji „DNIA MATKI” dnia 26 maja 2013 r.( niedziela )  godz.16.00 ( sala Gminnego Ośrodka Kultury w Ryjewie ).

  • Gminny Ośrodek Kultury w Ryjewie zaprasza na konkurs plastyczny

    Gminny Ośrodek Kultury zaprasza wszystkich chętnych do wykonania prac plastycznych  pt " Strażak w Akcji". Wykonane prace prosimy dostarczyć do dnia 31.05.2013 r. Zebrane prace zostaną wystawione podczas festynu z okazji 95 rocznicy powstania Ochotniczej Straży Pożarnej w Ryjewie.  Wystawa odbędzie na placu  Gminnego Ośrodka Kultury w Ryjewie.  Uwaga: Prace prosimy wykonać w formacie A3. Technika wykonania prac dowolna . 

     

  • Stypendia szkolne

     

    WYDAWANIE DECYZJI NA STYPENDIUM SZKOLNE 

    ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE OD DNIA 13 MAJA 2013 R. W POKOJU NR 15 URZĘDU GMINY W RYJEWIE

  • PLGD- Turniej piłki siatkowej

    Zapraszamy do wzięcia udziału w organizowanym przez PLGD „TURNIEJU PIŁKI SIATKOWEJ DRUŻYN AMATORSKICH O PUCHAR POWIŚLAŃSKIEJ LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA” Rozgrywki odbędą się w dniu 25.05.2013 r. w hali sportowej przy Zespole Szkół w Ryjewie (ul. Grunwaldzka 63).

  • Zaproszenie na XXVI obrady sesji Rady Gminy Ryjewo

    O G Ł O S Z E N I E

           W imieniu własnym oraz Rady Gminy Ryjewo zapraszam na obrady XXVI sesji Rady Gminy Ryjewo, które odbędą się dnia 8 maja 2013 roku (środa) o godzinie 15 oo w  sali Gminnego Ośrodka Kultury w Ryjewie  z proponowanym porządkiem obrad: